.

.

Wednesday 11 September 2013

KJ Vs Razman !!!???


Nampaknya ada satu lagi event yang hangat pada waktu kini. Tidak lain dan tidak bukan adalah Perhimpunan Agong UMNO 13 (PAU13). Ramai calon telah mula memperkenalkan diri utk bertanding. Nampaknya..kali ini yang paling meriah nampaknya dari sayap Pemuda. Ramai yang hendak bertanding di jawatan NKP, Exco dan lain-lain. Namun pertandingan Ketua Pemuda yang di sandang oleh YB KJ agak sedikit hambar. Ada desas-desus yang mengatakan KJ bakal di cabar. Namun angin yang bertiup kencang menamakan satu nama iaitu Saudara Razman. 

So siapakah Razman ni ? Untuk maklumat lanjut boleh semak di laman Facebook beliau di: 


https://www.facebook.com/RazmanHakimiAbdullah?fref=ts

Selidik punya selidik nampaknya angin ni telah bertiup kencang di dalam Group FB :
Perhimpunan Agung UMNO - Pemilihan 2013 

Nama Razman sudah mula tersebar...mungkin setakat ni tiada siapa yang ingin bertanding untuk Jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Setakat ni hanya ada dua nama sahaja Sec9 dengar..YB KJ dan Saudara Razman.


 

Sec9 puas tanya kenapa kenalan...kenal tak Razman nie? Setahu Sec9 Razman nie bukan KP Negeri atau KP Bahagian. Jika benar...Tak kan tiada suatu pun KP Negeri atau KP Bahagian yang nak bertanding jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia ?  Ini telah menjadi lebih menarik ..Sec9 nak tahu sangat kenapa Razman ni nak bertanding jawatan KP UMNO Malaysia. Apa Visi dan misi beliau ? Sebenarnya sec9 lebih suka sekiranya Pemuda UMNO dapat melahirkan ramai pemimpin-pemimpin sebagai pelapis

Sec9 akan cuba berusaha berjumpa dgn Saudara Razman dan bertanya nanti...:-)



No comments:

Post a Comment

Berpada - pada dalam berkomen yer...budi bahasa budaya kita..:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...